mandag 13. januar 2014

Badet..

Det er mandag, ny uke og nye muligheter og ikke minst mannen sin bursdag! Hipp hurra for han som blir 41 år idag ♥

Idag viser jeg noen detaljer fra badet:

De skal på døra egentlig..

Flaks at jeg fikk denne flotte såpa til jul fra ungene *kremt*






Det er ikke så stort, men har alt vi trenger. Det var og pusset opp rett før vi kjøpte huset, så selv om jeg muligens ikke hadde valgt bord, så er det helt fint :)

På ene veggen har vi en skyvedør med speil.. Jeg liker det ikke, men disse forfengelige jentene mine elsker det jo  ;)

Ha en fin dag!

Charlotte



12 kommentarer:

  1. Go måren:) gratulera med mannen:) ha ei fin ny veke, Charlotte:) Dtor knip Ann Elin

    SvarSlett
  2. Så gøy å se badet:) og grattis med håndsåpen,den var nok vel unt;)
    Kos deg med mannen;)
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  3. Fint bad ;) Koseligt med kurv med håndlaget såpe i og bare eeelsker Savon de marseille - har hatt dem selv i over ett år nå :-)
    Fin ny uke ♥

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen! Kjempefine detaljert på badet.

    Kos dere i dag
    Vicky

    SvarSlett
  5. Da ønsker jeg dere en toppen feiring på mannens bursdag! Wienerbrød er digg og kake fra frysedisken er veeeldig lov! Alle liker det og med litt nytrukket kaffe til, så er jo dette rene luxusen ;) Kos dere masse!
    Klem fra Anne i solfylte Trøndelag <3

    SvarSlett
  6. Ser at vi har mange like ting på badet;-) Både telysglassene fra Tine K, bokstavene (som vi endelig har fått opp på døra, hihi) og såpa:-D Tommel opp!

    Ha en god dag!

    SvarSlett
  7. Fine bilder fra badet!
    Gratulera med busdags"barnet" :)

    Ønsker deg ei fin ny veka!
    Klem Birgit

    SvarSlett
  8. Den såpa! Den har jeg å lyst på! ;-)
    Kos dere på mannens dag!

    Klem

    SvarSlett
  9. Detaljer e viktig på badet :-)
    Fine bilder du vise, Charlotte!
    Trur eg hadde blitt ganske så skremt om morgenen med et så stor speil, hadde iallefall våkna fort :-)
    Håpe dagen blei flotte med kaker og besøk!
    Ha ein flott kveld.
    Klem

    SvarSlett
  10. Gøy å se litt bad, masse fine detaljer du har! Og den kurven med såpe i , må jeg nok kopiere! Så stilig )
    Kos deg med bursdagsfeiring )
    Klem Camilla

    SvarSlett
  11. Badet vårt er også på den laaange lista over ting som skal gjøres. heldigvis så er badet helt ok,hvitt og nøytralt, så vi stresser ikke. Vi skal totalrenovere badet, flytte om på alt, så det blir nok ikke før om x antall år. Fortsatt fin dag :) Klem Rita

    SvarSlett
  12. Så koselig julegave fra barna. :) Gode såper med herlig duft er alltid hyggelig å ha på badet.

    Takk for titten inn på ditt delikate bad!

    Ha en glad dag, Charlotte!

    Klem til deg

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte