søndag 16. mars 2014

Blomster til helga..

Veldig påvirket inspirert av blogglandia og instagram tenkte jeg å kjøpe  inn ranunkler(HELST!) eller tulipaner (HVITE!) siden det jo var helg?!

Så da ble denne skjønnheten hjem:


Corokia♥

Let's face it, buketter dauer etter noen dager allikevel?! Denne ser allerede dau ut, og matcher derfor resten av plantene mine ;)
Er da økonomisk??

Værrapport denne søndagen: INNEVÆR

Bursdagsfeiring for svigerfar og svoger som har bursdag idag♥

Ha en fiin søndag :)

Charlotte


5 kommentarer:

  1. Så sant så sant, Charlotte!
    Eg spør ofta i butikken itte dei blomstrane som holde lengst, for dei fleste e jo daue itte 3 dager, iallefall ikkje fine :-(
    Så hos meg blir det griner eller liljer, eller potteplanter :-)
    Elske corokia planter :-)
    Ha ein flott søndag inne, me ska nok det me o!
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Denne planten passer perfekt hos deg, Charlotte:)! Den er så stilig! Nydelige bilder av den fine stua di....!!! Ha en fin innedag, søte deg:) Klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder.
    Den passer godt inn hos deg.
    Og den planten har jeg lett etter,
    men de har den aldri i butikken her.
    Hos meg ble det ranukler (igjen - denne gangen på tilbud:) ), påskeliljer til trappa
    og påskekaktus til stua.

    Fin søndag til deg!
    - AC

    SvarSlett
  4. Kjøpte meg nett raunkler til halv pris og då går det ant,mykje kjekkare når dei holder lenge:)
    Stilige den planta!
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Har vært på ranukel-jakt lenge, men finn ikkje denne nydelige blomsten i butikkene her.
    Her vart helgas blomster forrige helgs nelliker :) Berre bytta vase ;)
    Fine bilder - Corocian er kjempestilig og passa jo helt supert hos deg!

    Fin kveld videre.
    Klem Jorill

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte