onsdag 7. januar 2015

Hay...

Til jul ønsker jeg meg som regel noe til huset,et møbel.. Jul-14 inget unntak .. Året før kjøpte vi Hay sofa og Hay DLM bord, det åpnet min elsk for Hay ♥ Tror jeg kunne møblert hele stua med Hay hadde lommebok og mann blitt med på laget*knis*

Vel det jeg faktisk fikk var Hay sin Hee Lounge chair.
"hæ seriøst den UTESTOLEN der?" var giver sin uttalelse.. Jada svarte jeg, den kan TILOGMED brukes ute den flotte stolen ;)



Stue i svart,hvitt og grått ♥

Skulle ha hvit,ble svart.. Dels pga giver ønsket det og dels pga hvit var utsolgt og jeg ville ha stol DER OG DA *utålmodigjeg?* Passer uansett med begge deler :)

Hva sier dere,Hay spisestoler til jul-15 da? hihi..

Hverdagen er nå kommet, aktiviteter starter og unger som skader seg når mammen har etterlengtet fridag.. Det gikk heldigvis godt denne gang og ;)

♦Charlotte♦

3 kommentarer:

  1. Den passet jo kjempe fint hos deg 😀 Kult med svart! God klem ;)

    SvarSlett
  2. *elsk* Rå fin den der altså! Til jul/bursdag så fikk jeg/vi en del til hjemmet etter ønske :) Håper vi får pusset opp stuen nå til vår/sommer, så da blir det litt endringer og kanskje noe nytt ;) Kjøpe, kjøpe :) hehe :) Klem Rita

    SvarSlett
  3. heldig du er, har sååå lyst på den selv og min kjære er heller ikke noe særlig begeistret . klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte