onsdag 8. oktober 2014

New in..

Ser du noe nytt?

(ikke kjempe bildekvalitet da jeg MÅTTE ta bilder på kvelden..)

På jobb fikk vi inn hexagon hyller fra Bloomingville, så tenkte det kunne fylle et tomrom..



Og onkelen min har gitt meg noen gamle bedehusstoler, og som en stol samler som meg sier jeg jo ikke neitakk ;) Faktisk gode å sitte i! En skal ihvertfall på Elias sitt rom, og akkurat har jeg en rundt spisebordet ;) Mannen syntes ikke de var særlig fine, men er nå vant til meg og mine påfunn *knis* Jeg ser sjarm, og SELVSAGT trenger jeg de!

Finnes en mellomstr og, men den var litt for grønn for meg veggen..

Hyllene er skulpturer i seg selv ♥

Jobb imorgen, og så tar fruen helg ♥

 *Charlotte *

3 kommentarer:

  1. ser det er lenge siden jeg har vært inne på blogger, masse kjekt å se å lese hos deg her. Gratulerer med vel overstått til søte Iris :-)

    SvarSlett
  2. Veldig flotte hyller :) Og stolen, ja den var kul :) Håper å få gjort mer i gangen i helgen :) Klem Rita

    SvarSlett
  3. Så stilige dei e!
    Ha ei flotte helg :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte