tirsdag 26. november 2013

Ferdig!

Da var jeg endelig ferdig med å male stuetaket:) En jobb jeg har gruet meg til siden vi kjøpte huset sommeren 2011.. Men det stod(står) mange prosjekter på to do listen, sånn er det jo når en kjøper brukt hus.
Men når vi kjøpte huset hadde stuen:
* trefarget panelvegg
*rød peismur
*trefargete vinduer og terrasse dør
*trefarget paneltak
*gulnet parkett

Nå er det kun det siste punktet som gjenstår, men det kan jeg faktisk ikke gjøre alene:) Som nevnt tar jeg alle maleprosjekt alene, men til min kjære manns forsvar så har jo alt vært helt frivillig og mitt ønske*smil* Han deler ikke min kjærlighet for hvitt, og det er jo hans rett det igrunn, men allikevel får jeg jo lov til å forandre som jeg vil. Så han er jo ikke så verst akkurat der da :)

Tenkte jeg skulle dykke litt i arkivene å vise stuen i utvikling:





Blitt "litt" lysere ikke sant? Alt skyldes jo ikke maling, har byttet gardiner, sofatrekk (og sofa)..

Nå er jeg rimelig sliten og unner meg fridagen min:)

Ha en fin dag1

Klem fra Charlotte

16 kommentarer:

  1. Du har vært knall flinke Charlotte og d blei kjempe fint!

    Nyt fridagen, det har du virkelig fortjent :-)

    SvarSlett
  2. Å så gøy å se sånne bilder!! Litt av en forandring!!!! Så lyst og lekkert det har blitt, kjempeflott stue)))
    Og flink som har malt så mye! Er sånn her i huset også, jeg maler og mannen snekrer og fikser alt annet)
    Kos deg med fridag!
    God klem Camilla

    SvarSlett
  3. Wow sa eg høgt no når eg såg bildene dine:). Guri malla så utrulig flott da blei, og for ein forandring. Så flink du er:).
    Ha ein fin dag og nyr fridagen din:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  4. Hahaha...nyr fridagen faktisk :-D.
    Nyt skulle det stå, juhuu..hahaha

    SvarSlett
  5. Dritkekker ståva har du no!!!! Skikkelig delikat og fin :) <3 gjorde seg veldig! Du e flink! Mannen måååå vel lika detta????

    Klems Diana

    SvarSlett
  6. Wow! For ein forandring!!! Flinke du e :) blei jo kjempe bra med kvitt tak :) velfortjent fri dag:) kos deg:) klem fra Renate:)

    SvarSlett
  7. For en forrandring :) Så lyst og lekkert det ble :) Lekkert innredet :) Sånn er det med gamle hus, huset vårt er fra 1997, så her er det brystpanel og miljøstrie som gjelder… Så jeg ser virkelig frem til den dagen vi starter på de store oppussingsprosjektene, ny stue og nytt kjøkken :) NYT fridagen din :)Klem Rita

    SvarSlett
  8. hei, Charlotte:)
    Wow dette var jo kjenpefint, mann din må jo ha sitt forandring...he he. Kjempefint å så koselig. Må få komme å se live ein gang. Takk, for i går, det var så koselig. Stooor klem Ann Elin ;)

    SvarSlett
  9. Så utrulig flott forandring,nydelig det har blitt,flott stilskifte:)

    Ønsker deg ein fin kveld:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Sååå fint det blei...luftigt og lyst!
    Du e flinke!! ;-) Va kjempe koseligt i går, sees nok snart igjen ; )
    Store klem ♡

    SvarSlett
  11. Herlighet FOR en forskjell! SÅ lyst og fint! Du har vært vanvittig god - all ære som setter igang et så stort prosjekt alene. Klapp på skuldra :-)

    Kos deg i fiine stua di!
    Kleem fra Monica.

    SvarSlett
  12. Lekkert lekkert<3
    Du har berre vært så utrolig flink!!
    Og stuen din blei dritfin:))
    Kjempekos igår;)
    God klem Siv Mette

    SvarSlett
  13. Så knallfint det har blitt!
    Du har vært så flinke, Charlotte :-)
    Knall forandring blei det :-)

    Ønske deg ei forsatt flotte uka!
    Klemklem

    SvarSlett
  14. OY SÅ LEKKER
    HURRA FOR MALING
    DETTE BLE STUASI DE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  15. Ja, det ble virkelig kjempefint :-) Herlig å ha det lyst og lekkert nå når det er så tidlig mørkt.
    Mvh Ragnhild

    SvarSlett
  16. alltid kjekt å se forandringen på sånne bilder satt etter hverandre. lekkert og lyst :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte